سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

توسعه سرویس شبکه جهت آپلود تصویر

سرویسهای شبکه Asp NET ، توابع فراوان شبکه ای را بر پایه استانداردهای صنعت کامپیوتر مثل SOAP XML HTTP فراهم می کنند از آنجا که اکثر سرویسهای شبکه بر مبنای XML می باشد کلیه داده هایی که به یک سرویس شبکه فرستاده می شود یا از آن فراخوانی می گردد باید به صورت Text ساده باشد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
توسعه سرویس شبکه جهت آپلود تصویر

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

توسعه سرویس شبکه جهت آپلود تصویر

 

سرویسهای شبکه Asp . NET ، توابع فراوان شبکه ای را بر پایه استانداردهای صنعت کامپیوتر مثل SOAP , XML , HTTP فراهم می کنند . از آنجا که اکثر سرویسهای شبکه بر مبنای XML می باشد کلیه داده هایی که به یک سرویس شبکه فرستاده می شود یا از آن فراخوانی می گردد باید به صورت Text ساده باشد .

به هر حال در Application خاصی ، نیاز به تبادل داده های bonary می باشد . به طور مثال شما می خواهید تصاویر را از « فرم شبکه » خود به سرویس شبکه منتقل کنید تا آن ها را در منبع مرکزی مشابهی ذخیره کرده ، در موقع لزوم فراخوانی نمایید . آیا بیان این مطلب بدان معناست که سرویس شبکه قادر به انتقال چنین اطلاعاتی نمی باشد ؟ قطعاً جواب منفی است .

در واقع سرویسهای شبکه Asp . NET کار انتقال این گونه اطلاعات را با مخفی کردن ضمائم decode و encode انجام می دهند . به طور معمول وقتی شما می خواهید مجموعه ای از داده های binary را منتقل کنید ، پارامتر شبکه مربوط را بیان می کنید یعنی مقادیر مربوط را مبدل به یک سری اطلاعات آرایه بندی شده می کنید .