سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

جایگاه وایمکس (Wimax)

Wimax که از حروف اول نام انجمن کار بین جهانی برای دسترسی مایکروویو (The worldwide interoperability for Microwave Access Forum) گرفته‌شده ، سازمانی غیر انتفاعی متشکل از سازندگان تجهیزات دسترسی بی‌سیم مبتنی بر استاندارد lEEE 80216 می‌باشد که گسترش و حضور یک سازنده در بازار شبکه‌های بی‌سیم شهری بدون پذیرش در آزمایش‌های این سازمان دشوار می‌باشد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
جایگاه وایمکس (Wimax)

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

جایگاه وایمکس (Wimax)

 

که از حروف اول نام انجمن کار بین جهانی برای دسترسی مایکروویو (The worldwide interoperability for Microwave Access Forum) گرفته‌شده ، سازمانی غیر انتفاعی متشکل از سازندگان تجهیزات دسترسی بی‌سیم مبتنی بر استاندارد lEEE 802.16 می‌باشد که گسترش و حضور یک سازنده در بازار شبکه‌های بی‌سیم شهری بدون پذیرش در آزمایش‌های این سازمان دشوار می‌باشد. مؤسسه استانداردهای مخابراتی اروپا موسوم به ETSI نیز در حال کار مشترک با Wimax برای هماهنگ‌سازی استاندارد این سازمان برای شبکه‌های شهری بی‌سیم (موسوم به HYPERMA) با مشخصات مورد پذیرش Wimax می‌باشد.

 

در شروع لازم است تعریف ساده‌ای از مدولاسیون داشته‌باشیم. اساساً در مخابرات به هر نوع تبدیل و تغییری که یک سیگنال را آماده عبور از یک محیط ارتباطی خاص می‌ نماید، مدولاسیون اطلاق می‌شود. دستگاه مودم مثلا بسیار خوبی از کاربرد مدولاسیون می‌باشد که علائم دیجیتالی یک کامپیوتر را به علائم آنالوگ شبیه به صدا تبدیل می‌کند تا امکان گذر از محیط شبکه تلفن را بیابند.

 

امواج رادیویی گونه‌ای از امواج الکترومغناطیسی بوده که دارای شکل سینوسی و سرعت سیری برابر با سرعت نور می‌باشند . این امواج برحسب فرکانس نوساناتشان درسته‌بندی می‌گردند و قادر به حرکت در فواصل طولانی و از طریق هوا هستند.